Facebook Profile Instagram Profile YouTube Channel

Fotografia reklamowa dla Oleju Lubomierskiego

Olej Lubomierski – fotografia reklamowa oraz packshot

Przy sprzedaży internetowej, kluczowe jest przedstawienie swojego produktu w najlepszym świetle. 
Klienci zamawiający zdalnie nie są w stanie spróbować Twojego produktu, dotknąć go, powąchać, posmakować. 
W fotografii reklamowej i produktowej istotne jest, aby przez obraz przekazać odbiorcy chociaż namiastę wrażeń zmysłowych, które mógłby odczuwać, kupując stacjonarnie.


W przypadku oleju, zamkniętego w rustykalnych, ciemnych butelkach, skupiliśmy się na samym początku, aby podświetlić go światłem padającym zza przedmiotu, co pozwoliło na rozjaśnienie szkła, jednocześnie odsłaniając jego zawartość, która zabłysła złotym gradientem naturalnego oleju rzepakowego. Etykieta nawiązująca do ekologicznej stylistyki jest bardzo stonowana. Aby skupić na niej uwagę odbiorcy, wykorzystaliśmy miękkie oświetlenie, które nie zostawi na szkle mocnych, rozpraszających refleksów, ponieważ nasze oko naturalnie kieruje się najpierw w stronę najjaśniejszych punktów na zdjęciu. Duże, ostre bliki (bilk – widoczna "plama" odbitego światła) przyciągają wzrok, tworząc główny punkt uwagi często nie w tym miejscu, w którym byśmy sobie życzyli.

Poniżej możecie zobaczyć dwa zdjęcia typu packshot, wykonane osobno, ale w identycznej konfiguracji oświetlenia, które zostały połączone w postprodukcji w jedno zdjęcie, stanowiące na stronie sklepu zestaw produktów.


Olej Lubomierski Packshot Podwójny


Na krótkim filmie przedstawiamy etapy budowania oświetlenia na butelce, wykorzystując światło modelujące (stałe światło halogenowe, pokazujące fotografowi jak ułoży się błysk). 
– Zaczynamy od podświetlenia białego tła.
– Włączamy światło zza przedmiotu, podświetlające zawartość butelki
– Zapalamy podwójnie zmiękczone światła boczne, które rozjaśniają etykietę i dodają wymiarowości butelce






Przy produkcji sesji stylizowanej wykorzystaliśmy stare, dębowe deski; ciemny moździerz; szary blat kuchenny.
Dla kontrastu kolorystycznego dodaliśmy elementy w jaśniejszej tonacji – czosnek, makaron, bluszcz oraz żółte kwiaty. Puste miejsca w kadrze zapełnił materiał oraz nasiona rzepaku. Zamierzeniem było uzyskanie rustykalnej, ciemnej stylistyki, która odwoła się do tradycji wiejskich i wprowadzi trochę tajemniczości. Tak zbudowane otoczenie sprawiło, że etykieta produktu wyróżnia się z tła i nie sposób jej nie zauważyć.





Ze względu na "ściankę" stanowiącą tło dla scenki, trudne było oświetlenie oleju od tyłu, co rozjaśniłoby zawartość butelki. Aby pokazać kolor produktu i jego konsystencję, wykorzystaliśmy mały, szklany słoiczek.



Chcesz zareklamować z nami swój produkt?
Zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego na stronie.
Chętnie pomożemy z przygotowaniem strategii wizualej, która pokaże Twój produkt w najlepszym świetle.